کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....
کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....

EndNote.X5.v15.0.0.5478

 

 

 آموزش و دانلود EndNote.X5.v15.0.0.5478  

هنگام نوشتن مقاله یا پایان نامه یکی از موارد مهم و وقت گیر نوشتن دقیق منابع و مراجع درون متن و پایان متن می باشد ، نرم افزاری که معرفی می شود این قابلیت را دارد که اطلاعات کامل منابع را با وارد کردن یک کید واژه از اینترنت بیابد و بر اساس فرمتهای متداول در مقاله نویسی مرتب کند، علاوه بر اینکه به نرم افزار word نیز قابل اتصال است و صرفا با مشخص کردن جای نوشتن منبع اولا منبع مرود نظر را بصورت درون متنی به نوشته شما اضافه می کند و ثانیا در انتهای مقاله در بخش منابع به نوشته شما اضافه خواهد شد . 

 

 

ویژگی های : 

- ارائه بیش از 2300 استاندارد نشر مقاله و انواع فرمتهای پذیرفته شده بین المللی استناد نویسی 

- وارد کردن مراجع/ استنادها به نرم افزار  EndNote  از پایگاه های اطلاعاتی(برای مثال Ebsco  ، Scopus ، Google)  

- ایجاد ارتباط میان نرم افزار EndNote  و نرم افزار Word  

 

دانلود راهنمای فارسی  نوشته شده توسط : مریم اسدی - شهرزاد شریفی

 

دانلود نرم افزار  رمز فایل :www.p30download.com

 

دانلود از سایت : www.p30download.com

نظرات 1 + ارسال نظر
یزدانی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 19:46

سلام استاد. من دنبال نرم افزاری میگردم که قابلیت ثبت اطلاعات یک کتابخانه را داشته باشد مثلا نوشتن اسامی کتابها،کتاب های امانت داده شده ،لیست اعضا ،تاریخ امانت کتاب و برگشت و ....من خودم کمی تو اینترنت جستو جو کردم ولی نتونستم پیدا کنم. اینکه تو قسمت جست و جو چه چیزی بنویسم لطفا راهنمایی ام کنید.
باتشکر

سلام
بررسی نرم افزاری که فرمودید به زمان نیاز دارد .
اگر موفق شدم اطلاعی پیدا کنم به شما ایمیل می زنم

با آرزوی موفقیت برای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد