کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....
کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....

برای یک لقمه نون

 

 

به نفس نفس افتاده‌ایم بس که دویدیم، آنقدر تند که ندیدیم تابلوهای ورود ممنوع شرع را و حالا که از نفس افتاده‌ایم، دستان پینه بسته کارگری را می بینیم که سیاهی اش به تیرگی چهره ما نیست! 

mashreghnews.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
ایروانی یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 13:50

سلام استاد حالتون چه طوره؟
توفیق بسیار بزرگی نصیبم شده که وبلاگتون و دیدم مطالب بسیار عالی و تامل برانگیزی بود امیدوارم با دیدن اسم من یاد اذیت کردن های اون دوره نیفتاده باشین میدونم که خیلی شاگرد بدی بودم.خیلی خوشحال شدم
التماس دعا

سلام
ممنون از ابراز لطف شما و از اینکه به وبلاگ سر زدید . با دیدن اسم شما یاد بهترین دانشجویان 89 افتادم . با خبر شدم که ارشد فلسفه دانشگاه فردوسی می خوانید ، به شما تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت های بیش از پیش را دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد