کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....
کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....

منبع نویسی با استفاده از گوگل اسکولار Google Scholar

 

 نوشته منابع و مراجع به نحو دقیق یکی از ضروریات هر پایان نامه و تحقیق است در ادامه با یکی از ساده ترین روش هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا می شویم . 

 

 

یک راه ساده  این است که از طریق وبسایت گوگل اسکولار، مقاله یا کتاب مورد نظر را

جستجو کنیم و وقتی مقاله یا کتاب در جستجو پیدا شد از طریق نوار زیر مقاله ،ً سبک مبع

خود را پیدا کنیم.  

 

ابتدا وارد http://scholar.google.com/ شوید و مقاله خود را جستجو کنید . 

   

 

 

 

   

    

 

 در این پنجره سه شکل از ارجاع را برای شما قرار می دهد. APA نحوه ارجاع نویسی متداول در اکثر دانشگاهها می باشد .  

 

  

لینک های مرتبط : 

 

شیوه نامه مقاله نویسی 

روش‌شناسی دستیابی به منابع پژوهشی 

نحوه نگارش مقاله 

روش نگارش پیشینه و ادبیات نظری پژوهش

تعیین روش تحقیق 

 روش فیش برداری : 

جستجوی ساختار یافته در منابع علمی  

  • EndNote.X5.v15.0.0.5478 
  • نظرات 20 + ارسال نظر
    Arshia پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 07:59 http://make-yahoo-id.blogsky.com/

    سال 1393 با جمعه آغاز می شود و با جمعه پایان می پذیرد …

    کاش سال 93 سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد…

    اَللّهمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج…

    [گل] سال نو مبارک [گل]

    ثریا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 21:03

    علی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:25

    بابت مطلب مفیدتون ممنونم .

    سلام

    از ابراز لطفتان خیلی ممنون

    مجید جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:55

    دمت گرم

    شاهین چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 21:43

    خدا پدرتو بیامرزه دمت گرم واقعا

    ممنون از لطف شما

    یکی جمعه 5 آذر 1395 ساعت 11:21

    خدا امواتتو بیامرزه دمت گرم واقعا اجرت با خدا

    مریم چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 12:01

    سلام
    ببخشید چرا من هر کاری میکنم این cite زیر مقاله ها نمیاد.نیست؟؟؟

    اطلاعات بیشتر بدهید. در خصوص تمام مقالات و کتابهای انگلیسی و برخی از مقالات و کتابهای فارسی کار می کنه ، ممن منظور شما را متوجه نمی شم.

    محمد شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:14

    سلام.برای من شیکاگورو نمیاره.چیکار کنم بتونم به شیکاگو رفرنس بدم؟

    تشکر یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:14

    بی نهایت ممنونم ازتون.عالی بود.دقیقا همینو میخواستم.خدا رو شکر

    مهدیه جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 19:34

    الهی همیشه سلامت باشید.چقدر راحت میشه رفرنس نوشت.ممنون

    فروغ پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 15:04

    دوست عزیزی که گزینه سایت cite شما فعال نیست، در زیر مقالات سایت گوگل اسکولار ممکن است بجای گزینه سایت علامتی شبیه به " وو " دیده شود. روی آن کلیک کنید. اکنون می توانید انواع رفرنس دهی را ببینید.

    خیلی ممنون از شما به خاطر این نکته

    محمد هادی پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 10:27

    سلام
    واقعا خیلی عالی بود
    تشکر فراوان

    سلام، ممنون

    فرزان شعاع اردبیلی دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 05:27

    بسیارعالی هست.متشکرم

    سلام ، ممنون

    رها چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:32

    سلام . من تعداد زیادی از منابعم وب سایتها هستن مشخصاتی که باید تو اندنوت درج کنم رو چه جوری به دست بیارم

    مرجان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 22:36

    سلام یه سوال دارم، برای قسمت cite نمیاد که بخواهم از آدرس دهی APAاستفاده کنم، خواهشم از شما این است که چطور مینوانم cite را بیاورم، لطفا راهنمایی بفرمایید

    سلام

    روی علامتی شبیه به " وو " کلید کنید. اطلاعات Cite را به شما می دهد

    sahar سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 13:04

    سلام ، چرا نمیتونم بیشتر از 10 تا رفرنس به اندنوت بدم .چرا نمیشه؟

    حانیه یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 22:13

    سلام وقتتون بخیر. من تا دیشب داشتم به خوبی با اند نوت و اسکولار کار میکردم، فقط دو تا رفرنس مونده بود که با پیام خطای گوگل مواجه شدم با این مضمون:
    403. That’s an error
    Your client does not have permission to get URL /scholar.enw?q=info:-escs_KwBYsJ:scholar.google.com/&output=citation&scisig=AAGBfm0AAAAAWzkSN39oB19SLCjTOmGuu7mviog7DAoL&scisf=3&ct=citation&cd=-1&hl=en from this server.
    شما میدونید مشکل کجاست؟ با سپاس فراااااواااان

    رضا یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 11:22

    سلام وقتتون بخیر. من تا دیشب داشتم به خوبی با اند نوت و اسکولار کار میکردم، فقط دو تا رفرنس مونده بود که با پیام خطای گوگل مواجه شدم با این مضمون:
    403. That’s an error
    Your client does not have permission to get URL /scholar.enw?q=info:-escs_KwBYsJ:scholar.google.com/&output=citation&scisig=AAGBfm0AAAAAWzkSN39oB19SLCjTOmGuu7mviog7DAoL&scisf=3&ct=citation&cd=-1&hl=en from this server.
    شما میدونید مشکل کجاست؟

    راحله دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 09:41

    سلام.دوتا سوال داشتم ازتون.
    من برای رفرنس دهی ،روی گزینه-وو-هر چی کلیک میکنم عمل نمیکنه و غیرفعال است.چاره چیست؟

    من نیاز به رفرنس دهی به روش ونکوور دارم .باگوشی هم که وارد میشم این نوع رفرنس موجود نیست.
    ممنون از پاسخ دهیتون

    نیلوفر جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 18:42

    سلام میشه راهنمایی کنید چرا ارور میده موقع استفاده از cite برای وارد کردن در mendeley

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد